niedziela, 28 września 2008

Cool Kids Of Death w Słupsku

Zespół polskie-emo? Kumple Masłowskiej? Ambitna popkultura? Popłuczyny dla pseudointelektualnej młodzieży? A może najzwyczajniej w świecie dobry zespół rockowy?

Nie wiem, ale żeby tego kawałka wysłuchać na żywo na pewno przejdę się do słupskiego MCKu.

Jest w tym kawałku coś beznadziejnego, uczucie, którego nie znam. Coś co każe mi zdusić pozytywne wibracje, ale nie wiem... coś każe mi słuchać tego kawałka. Lubię go, choć dołuje mnie. Ma w sobie dużo emocji i dużo emocji wywołuje.

Gdy słucham tego kawałka mam wrażenie jakby ktoś chciał ze mnie wyrwać bestię, która tak naprawdę nie może uciec.


"Tiger Tiger burning bright,
In the forests of the night:
What immortal hand or eye,
Dare frame thy fearful symmetry?
"*



*-fragment wiersza "The Tiger" by William Blake

Brak komentarzy: